tisdag 3 maj 2016

Valborg

Spenderade valborg tillsammans med Steffen, Stina och David i Jönköping. Var rätt blåsigt så vi var bara ute en sväng på promenad, i övrigt satt vi inne och pratade, kollade lite på tv och åt indiskt. Trevligt kvällshäng. 
Vi fick även en Palettblomma i inflyttningspresent från Stina. Har spanat in den när vi varit hemma hos dem, så nu har vi äntligen en egen!

Är lite glest med uppdateringar nu, mycket för att jag inte har internet när jag är i Örebro och då jag är hemma lägger jag hellre tiden på att plocka i lägenheten och umgås med min man. 
Dagarna i Örebro är inte så spännande, fördriver tiden med tv-spel, böcker, målarbok eller liknande innan jobbet. Försöker mest bara få tiden att gå när jag är där helt enkelt. 

Nu börjar lägenheten vara klar, är mest lite småfix kvar, så jag tänkte försöka komma mig för att lägga upp lite bilder snart så att ni får se hur vi bor. Imorgon har vi redan bott här i en månad och jag gör inget annat än att trivas med det. Får ibland frågan om jag inte saknar Norrbotten och nej, det gör jag inte. Det jag saknar är familj och vänner som fortfarande bor kvar där, som jag hamnar långt ifrån nu. Men mest är det bara skönt att äntligen ha fått flytta söderut. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar